Ակրոստիքոս

Մայրիկ, մայրիկ,                                                                                                                                                     Աշնան  պես  գեղեցիկ  ես,                                                                                                                                      Յուրաքանչյուր  մայրիկ  քեզ նման  չէ,                                                                                                                  Րոպեի  նման  շուտ ես  արթնանում,                                                                                                                    Իսկ  ծաղկի  նման  փայլում  ես,                                                                                                                         Կարմրում  ես,  երբ  ժպտում  ես։

 

Оставьте комментарий